Institutional Open Archives

İlköğretim II. kademe Türkçe öğretiminde yazma becerilerine yönelik öğretim ve ölçme-değerlendirme yaklaşımlarının uygulamadaki etkililiğinin değerlendirilmesi / Evaluation of the effectiveness in practise of instruction and measurement-assessment approaches in terms of writing skills in middle school Turkish


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. ERCAN ALKAYA ; PROF. DR. AHMET BURAN
dc.contributor.author MURAT ŞENGÜL
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:25Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:25Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12211
dc.language.iso Türkçe
dc.title İlköğretim II. kademe Türkçe öğretiminde yazma becerilerine yönelik öğretim ve ölçme-değerlendirme yaklaşımlarının uygulamadaki etkililiğinin değerlendirilmesi / Evaluation of the effectiveness in practise of instruction and measurement-assessment approaches in terms of writing skills in middle school Turkish
dc.contributor.YOKID 419109
dc.relation.publishinghaddress Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY