Kurumsal Açık Arşiv

Türkçe dersinde birleştirilmiş işbirlikli okuma ve kompozisyon tekniği ile kullanılan hikâye haritası yönteminin öğrencilerde okuduğunu anlama becerisini geliştirmeye etkisi / The effect of story mapping method supported with cooperative integrated reading and composition technique on developing students' reading comprehension skill in Turkish language course


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. MEHMET NURİ GÖMLEKSİZ
dc.contributor.author EBRU BOZPOLAT
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:15:24Z
dc.date.available 2019-06-03T16:15:24Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12208
dc.language.iso Türkçe
dc.title Türkçe dersinde birleştirilmiş işbirlikli okuma ve kompozisyon tekniği ile kullanılan hikâye haritası yönteminin öğrencilerde okuduğunu anlama becerisini geliştirmeye etkisi / The effect of story mapping method supported with cooperative integrated reading and composition technique on developing students' reading comprehension skill in Turkish language course
dc.contributor.YOKID 450575
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE