Kurumsal Açık Arşiv

Kitap incelemesi: Pazarlama 3.0


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ünalan, Musa
dc.date.accessioned 2017-01-20T11:46:41Z
dc.date.available 2017-01-20T11:46:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/9188
dc.description.abstract ‘’İnsan merkezli olup aynı zamanda kar etmek mümkün müdür?’’ sorusundan yola çıkan yazarlar, küresel bazı değişikliklerin pazarlamanın da değişmesine sebep olduğunu belirtmişlerdir. Yazarlar, iklim değişikliği, nüfus artışı, yoksulluk, ekonomik krizler, teknolojinin gelişmesi, tüketicinin değişmesi vb konular üzerinden pazarlamanın yeniden düşünülmesini gerektiğini anlatmaya çalışmışlardır. Pazarlama kavramına makroekonomiyi dengeleyen kavram gibi bakılmasını tavsiye eden yazarlar, makroekonomik durumun değişmesiyle tüketicilerin davranışlarınının değişeceğine ve bu da pazarlamanın kendisinin de değişmesine neden olacağına vurgu yapmışlardır. tr_TR
dc.language.iso Türkçe tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Fırat Üniversitesi Kütüphanesi::SOSYAL BİLİMLER tr_TR
dc.subject.ddc Kitap incelemesi tr_TR
dc.subject.ddc Pazarlama 3.0 tr_TR
dc.title Kitap incelemesi: Pazarlama 3.0 tr_TR
dc.type Makale - Kitap Tanıtımları tr_TR
dc.type Vaka Takdimi, Teknik Not, Editöre Mektup, Özet ve Yorum tr_TR
dc.contributor.YOKID TR47344 tr_TR
dc.published.type Ulusal tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE