dc.contributor.author | Peçen, Furkan | |
dc.contributor.author | Karateke, Tuncay | |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T06:41:19Z | |
dc.date.available | 2021-09-20T06:41:19Z | |
dc.date.issued | 2021-04-01 | |
dc.identifier.citation | Peçen, F. ve Karateke, T. (2021). Ortaokul öğrencilerine göre seçmeli din dersleri (Elazığ İli örneği). Ankara: İlahiyat. | tr_TR |
dc.identifier.isbn | 978-625-7738-94-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/20990 | |
dc.description.abstract | Türkiye de 2012 yılında eğitim sisteminde ciddi ve köklü bir değişiklik yapıldı. Bu değişim ile birlikte okullarımızda seçmeli din dersleri okutulmaya başlandı. Bu çalışmanın amacı ortao- kullarda okuyan ve seçmeli din derslerinin doğrudan muhatabı olan öğrencilerin gözüyle bu derslerin verimliliğini, öğrencile- rin gözündeki yeterlilik durumunu, öğrencilerin bu derslerden duyduğu memnuniyeti değerlendirmek, seçmeli din dersleri tercih edilirken etkili olan faktörleri tespit etmektir. Seçme- li din derslerini okutan öğretmenlerin ve kitapların yeterliliği hakkında öğrenci görüşlerini belirleyebilmektir. Bu amaçla 570 öğrenciyle anket çalışması gerçekleştirilmiştir. | tr_TR |
dc.language.iso | Türkçe | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.subject | Fırat Üniversitesi Kütüphanesi::SOSYAL BİLİMLER | tr_TR |
dc.subject.ddc | Seçmeli din dersleri | tr_TR |
dc.subject.ddc | Seçmeli din derslerini seçen öğrenciler | tr_TR |
dc.subject.ddc | Ortaokul öğrencileri | tr_TR |
dc.title | Ortaokul öğrencilerine göre seçmeli din dersleri (Elazığ İli örneği) | tr_TR |
dc.type | Kitap - Çok Yazarlı Kitap | tr_TR |
dc.contributor.YOKID | 60402 | tr_TR |
dc.relation.publishinghaddress | Ankara | tr_TR |
dc.relation.publishinghouse | İlahiyat | tr_TR |
dc.published.type | Ulusal | tr_TR |
University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY