Institutional Open Archives

Çoklu zekâ uygulamalarının sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarısına etkisi / Effect of applications of multiple intelligent theory about academic success of students about social sciences lecture


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. İSMAİL AYTAÇ
dc.contributor.author ÖMER ŞİRİN
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:40:01Z
dc.date.available 2019-06-03T17:40:01Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16514
dc.language.iso Türkçe
dc.title Çoklu zekâ uygulamalarının sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin akademik başarısına etkisi / Effect of applications of multiple intelligent theory about academic success of students about social sciences lecture
dc.contributor.YOKID 362958
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY