dc.contributor.advisor | YRD. DOÇ. ZAFER ÇAKMAK | |
dc.contributor.author | İHSAN ÜNLÜ | |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T17:39:57Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T17:39:57Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11508/16476 | |
dc.language.iso | Türkçe | |
dc.title | İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde bilgisayar destekli sınıf ortamında durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına, tutumuna ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi / The effect of the situated learning on academic success, attitude and learning? permanence of knowledge of students in a computer - assisted classroom environment of the sixth grade primary school social sciences course | |
dc.contributor.YOKID | 339902 | |
dc.relation.publishinghaddress | İlköğretim Anabilim Dalı | |
dc.published.type | Ulusal |
Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE