Kurumsal Açık Arşiv

İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde bilgisayar destekli sınıf ortamında durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına, tutumuna ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi / The effect of the situated learning on academic success, attitude and learning? permanence of knowledge of students in a computer - assisted classroom environment of the sixth grade primary school social sciences course


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. ZAFER ÇAKMAK
dc.contributor.author İHSAN ÜNLÜ
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:39:57Z
dc.date.available 2019-06-03T17:39:57Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16476
dc.language.iso Türkçe
dc.title İlköğretim 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde bilgisayar destekli sınıf ortamında durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarısına, tutumuna ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi / The effect of the situated learning on academic success, attitude and learning? permanence of knowledge of students in a computer - assisted classroom environment of the sixth grade primary school social sciences course
dc.contributor.YOKID 339902
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE