Institutional Open Archives

İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramı ve uygulanmasına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi (Diyarbakır ili örneği) / Determination of the ideas of primary school4. and 5. class teachers towards multiple intelligence theory and its aplication


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. BURHAN AKPINAR
dc.contributor.author FATİH SELİM ERDAMAR
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:39:52Z
dc.date.available 2019-06-03T17:39:52Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16428
dc.language.iso Türkçe
dc.title İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramı ve uygulanmasına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi (Diyarbakır ili örneği) / Determination of the ideas of primary school4. and 5. class teachers towards multiple intelligence theory and its aplication
dc.contributor.YOKID 334966
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY