Institutional Open Archives

Yapılandırmacı öğrenmeye dayalı bir öğretim programının öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme ve demokratik tutumlarına etkisi / The effect of a curriculum based upon constructivist learning on pre-service teachers? reflective thinking and democratic attitudes


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. ÇETİN SEMERCİ
dc.contributor.author SEDA KERİMGİL
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:39:43Z
dc.date.available 2019-06-03T17:39:43Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16364
dc.language.iso Türkçe
dc.title Yapılandırmacı öğrenmeye dayalı bir öğretim programının öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme ve demokratik tutumlarına etkisi / The effect of a curriculum based upon constructivist learning on pre-service teachers? reflective thinking and democratic attitudes
dc.contributor.YOKID 317784
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY