Kurumsal Açık Arşiv

İlköğretim I. kademede uygulanan görsel okuma ve görsel sunu öğrenme alanının Türkçe öğretiminde kazanımlara ulaşmadaki etkililiği (Bingöl-Elazığ-Diyarbakır örneği) / The efficiency of ?visual reading and visual presentation? learning field which is applied on the grades 1-5 in primary education in reaching the attainments of Turkish language instruction.


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. BURHAN AKPINAR
dc.contributor.author HULUSİ BALUN
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:39:42Z
dc.date.available 2019-06-03T17:39:42Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/16357
dc.language.iso Türkçe
dc.title İlköğretim I. kademede uygulanan görsel okuma ve görsel sunu öğrenme alanının Türkçe öğretiminde kazanımlara ulaşmadaki etkililiği (Bingöl-Elazığ-Diyarbakır örneği) / The efficiency of ?visual reading and visual presentation? learning field which is applied on the grades 1-5 in primary education in reaching the attainments of Turkish language instruction.
dc.contributor.YOKID 302249
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE