Institutional Open Archives

İnternet reklamlarına karşı tutumun belirleyicileri: otomobil reklamları örneği / Internet ads against determinants of attitudes: the case of automobile ads


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. VESİLE ÇAKIR
dc.contributor.author EMRAH ARĞIN
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:36:24Z
dc.date.available 2019-06-03T17:36:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/14897
dc.language.iso Türkçe
dc.title İnternet reklamlarına karşı tutumun belirleyicileri: otomobil reklamları örneği / Internet ads against determinants of attitudes: the case of automobile ads
dc.contributor.YOKID 410585
dc.relation.publishinghaddress İletişim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY