Institutional Open Archives

Yabancı dil öğretiminde modüler öğretim yöntemi ile geleneksel yöntemin öğrenci başarısı üzerine etkisinin karşılaştırılması (F.Ü. Teknik Eğitim Fakültesi örneği) / A Comparison of modular approacc and traditional approach on students achievement in foreign language teaching


Show simple item record

dc.contributor.advisor Y.DOÇ.DR. ABDULLAH DİKİCİ
dc.contributor.author MEHMET NURİ GÖMLEKSİZ
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:26:25Z
dc.date.available 2019-06-03T17:26:25Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/14835
dc.language.iso Türkçe
dc.title Yabancı dil öğretiminde modüler öğretim yöntemi ile geleneksel yöntemin öğrenci başarısı üzerine etkisinin karşılaştırılması (F.Ü. Teknik Eğitim Fakültesi örneği) / A Comparison of modular approacc and traditional approach on students achievement in foreign language teaching
dc.contributor.YOKID 86062
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY