Institutional Open Archives

İlköğretim okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin duygusal zekâ yeterliklerinin, öğretmenlerin duygusal adanmışlık, örgütsel vatandaşlık ve iş doyumu düzeylerine etkisi / The effect of emotional intelligence competencies of primary school administrators and teachers on organizational commitment, organizational citizenship and job satisfaction levels of teachers


Show simple item record

dc.contributor.advisor PROF. DR. VEHBİ ÇELİK
dc.contributor.author MEHMET KARAKUŞ
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:25:37Z
dc.date.available 2019-06-03T17:25:37Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/14617
dc.language.iso Türkçe
dc.title İlköğretim okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin duygusal zekâ yeterliklerinin, öğretmenlerin duygusal adanmışlık, örgütsel vatandaşlık ve iş doyumu düzeylerine etkisi / The effect of emotional intelligence competencies of primary school administrators and teachers on organizational commitment, organizational citizenship and job satisfaction levels of teachers
dc.contributor.YOKID 326975
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY