Kurumsal Açık Arşiv

Öğrenci merkezli karma öğretim yönteminin öğretimde planlama ve değerlendirme dersinde akademik başarı ve eleştirel düşünmeye etkisi / The effect of student-based combined method on academic achievement and critical thinking in the course of planning and evaluation in instruction


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Y.DOÇ. NURİYE SEMERCİ
dc.contributor.author BAYRAM ÖZER
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:25:36Z
dc.date.available 2019-06-03T17:25:36Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/14605
dc.language.iso Türkçe
dc.title Öğrenci merkezli karma öğretim yönteminin öğretimde planlama ve değerlendirme dersinde akademik başarı ve eleştirel düşünmeye etkisi / The effect of student-based combined method on academic achievement and critical thinking in the course of planning and evaluation in instruction
dc.contributor.YOKID 9015691
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE