Institutional Open Archives

Öğrenci merkezli karma öğretim yönteminin öğretimde planlama ve değerlendirme dersinde akademik başarı ve eleştirel düşünmeye etkisi / The effect of student-based combined method on academic achievement and critical thinking in the course of planning and evaluation in instruction


Show simple item record

dc.contributor.advisor Y.DOÇ. NURİYE SEMERCİ
dc.contributor.author BAYRAM ÖZER
dc.date.accessioned 2019-06-03T17:25:36Z
dc.date.available 2019-06-03T17:25:36Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/14605
dc.language.iso Türkçe
dc.title Öğrenci merkezli karma öğretim yönteminin öğretimde planlama ve değerlendirme dersinde akademik başarı ve eleştirel düşünmeye etkisi / The effect of student-based combined method on academic achievement and critical thinking in the course of planning and evaluation in instruction
dc.contributor.YOKID 9015691
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY