Institutional Open Archives

Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. OSMAN NAFİZ KAYA
dc.contributor.author SELÇUK AYDEMİR
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:14Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12549
dc.language.iso Türkçe
dc.title Harmanlanmış öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmayı anlamaları üzerine etkisi / The effect of blended learning on pre-service science teachers views about nature of science and scientific inquiry
dc.contributor.YOKID 441731
dc.relation.publishinghaddress Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY