Kurumsal Açık Arşiv

Zihin haritalama tekniğinin öğrencilerin Türkçe okuma metinlerini anlama, başarı ve öğrenmelerinin kalıcılığına etkisi / The impact of mind mapping methods on the comprehension, success, compass, and permanence of Turkish reading texts


Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. AYSUN GÜROL
dc.contributor.author ÇİĞDEM EDE
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:13Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:13Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12546
dc.language.iso Türkçe
dc.title Zihin haritalama tekniğinin öğrencilerin Türkçe okuma metinlerini anlama, başarı ve öğrenmelerinin kalıcılığına etkisi / The impact of mind mapping methods on the comprehension, success, compass, and permanence of Turkish reading texts
dc.contributor.YOKID 439371
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Fırat Üniversitesi Rektörlüğü
23119
Elazığ-Merkez
TÜRKİYE