Institutional Open Archives

Ortaöğretim kurumlarında harmanlanmış öğrenme ortamının akademik başarıya ve öğrenci tutumlarına etkisi / The effect of the blended learning environment on academic achievement and student attitude in secondary schools


Show simple item record

dc.contributor.advisor YRD. DOÇ. DR. İBİRAHİM YAŞAR KAZU
dc.contributor.author MEHMET DEMİRKOL
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:12Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:12Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12539
dc.language.iso Türkçe
dc.title Ortaöğretim kurumlarında harmanlanmış öğrenme ortamının akademik başarıya ve öğrenci tutumlarına etkisi / The effect of the blended learning environment on academic achievement and student attitude in secondary schools
dc.contributor.YOKID 435628
dc.relation.publishinghaddress Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY