Institutional Open Archives

İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programında yer alan konuların tarih bilinci oluşturmadaki etkililiğinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Elazığ ili örneği) / Intends to set forth the issues in the 7th grade social studies curriculum and its effectiveness in creating historical consciousness according to the teachers? view (the example of Elazığ prevince)


Show simple item record

dc.contributor.advisor DOÇ. DR. ZAFER ÇAKMAK
dc.contributor.author BİROL BULUT
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:31:08Z
dc.date.available 2019-06-03T16:31:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11508/12504
dc.language.iso Türkçe
dc.title İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programında yer alan konuların tarih bilinci oluşturmadaki etkililiğinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Elazığ ili örneği) / Intends to set forth the issues in the 7th grade social studies curriculum and its effectiveness in creating historical consciousness according to the teachers? view (the example of Elazığ prevince)
dc.contributor.YOKID 416401
dc.relation.publishinghaddress İlköğretim Anabilim Dalı
dc.published.type Ulusal


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

University of Fırat
23119
Elazığ-Merkez
TURKEY